Op kantoor en in onze werkkamer hebben we graag alles voor het grijpen. Efficiency en overzicht zijn belangrijk, net als kwaliteit en duurzaamheid. Kantoorartikelen zijn er immers om ons te helpen, zodat we ons werk snel, netjes en met plezier kunnen uitvoeren. In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt om op kantoor prettig en overzichtelijk te kunnen werken.

Al je kantoorartikelen binnen handbereik

Maak je keuze uit de vele pennen, markeerstiften en andere schrijfwaren, kopieerpapier en schrijfblokken, enveloppen in diverse soorten en maten, allerlei etiketten, labels en lijmen, een groot aanbod aan brievenbakjes, ordners, showtassen en andere materialen om te documenten en archiveren, en natuurlijk de apparaten die je altijd binnen handbereik wilt hebben, zoals nietmachines, perforators, scharen en calculators.

Kantoor

Actie
Actie

Kopieerpapier, A4, 297x210mm, wit.

Code 920505
€ 16,95 € 12,95 /doos @ 5 stuks Excl. btw
€ 163,15 /stuk Excl. btw
€ 19,95 /stuk Excl. btw

Envelop, Verzendenvelop, 35x340x235mm, strip, bruin

Code 923723
€ 46,85 /doos @ 100 stuks Excl. btw

Etiket, Papier, 105x148mm, wit

Code 542286
€ 16,30 /doos @ 100 stuks Excl. btw
€ 7,75 /stuk Excl. btw
OP = OP
€ 24,45 € 16,00 /doos @ 2500 stuks Excl. btw
€ 16,70 /pak @ 25 stuks Excl. btw
€ 46,95 /doos @ 1000 stuks Excl. btw
€ 77,80 /doos @ 1000 stuks Excl. btw
€ 9,95 /pak @ 500 vel Excl. btw
€ 20,15 /doos Excl. btw