-
Alle producten
Food & Service
- Bekijk Food & Service
-
Drinken
DrinkenBekijk alle producten in Drinken
- Bekers
- Drinkbenodigdheden
- Flessen en potten
- Glazen
-
Scroll voor meer
-
Eten
EtenBekijk alle producten in Eten
- Amuse
- Apparaten
- Bakken aluminium
- Bakken bamboe
- Bakken karton
-
Bakken kunststof meerhoekig
Bakken kunststof meerhoekigBekijk alle producten in Bakken kunststof meerhoekig
-
Bakken kunststof rechthoekig
Bakken kunststof rechthoekigBekijk alle producten in Bakken kunststof rechthoekig
- Bakken kunststof rond
- Bakken suikerrietpulp
- Bestek
- Blisters
- Borden
-
Dozen en interieurs
Dozen en interieursBekijk alle producten in Dozen en interieurs
- Eetbenodigdheden
- Folie
- Maaltijdboxen
- Papier
- Schalen aluminium
- Schalen hout
- Schalen karton
- Schalen kunststof rechthoekig
-
Schalen kunststof rond
Schalen kunststof rondBekijk alle producten in Schalen kunststof rond
- Schalen suikerrietpulp
- Soepkommen
- Tafelaankleding
- Zakken kunststof
- Zakken papier
- Zakken textiel
-
Scroll voor meer
-
Geschenken
GeschenkenBekijk alle producten in Geschenken
- Cadeaubonnen
- Cadeau-opmaak
- Cadeaupapier
- Cadeauzakken
- Flesverpakkingen
- Geschenkdozen
- Manden
- Vulmateriaal
-
Scroll voor meer
-
Draagtassen
DraagtassenBekijk alle producten in Draagtassen
-
Hygiëne
HygiëneBekijk alle producten in Hygiëne
- Afvalsystemen
- Afvalzakken
-
Beschermende kleding
Beschermende kledingBekijk alle producten in Beschermende kleding
- Dispensers
- Handbescherming
-
Hoofdbescherming
HoofdbeschermingBekijk alle producten in Hoofdbescherming
- Hygiënepapier
-
Persoonlijke bescherming
Persoonlijke beschermingBekijk alle producten in Persoonlijke bescherming
- Schoonmaak- en hulpmiddelen
- Voedselveiligheid
-
Scroll voor meer
-
Industrie
IndustrieBekijk alle producten in Industrie
- Binden
- Dozen en bakken
-
Folie, karton en papier
Folie, karton en papierBekijk alle producten in Folie, karton en papier
- Klittenband
- Lint
- Omsnoering
-
Pallets en toebehoren
Pallets en toebehorenBekijk alle producten in Pallets en toebehoren
- Tape
- Verzendverpakkingen
- Vulmateriaal
- Zakken algemeen
-
Scroll voor meer
-
Kantoor
KantoorBekijk alle producten in Kantoor
-
Apparaten en toebehoren
Apparaten en toebehorenBekijk alle producten in Apparaten en toebehoren
- Enveloppen
- Labels, etiketten en lijmen
- Papierwaren
- Schrijfwaren
-
Scroll voor meer
-
Apparaten en toebehoren
-
Winkel
WinkelBekijk alle producten in Winkel
- Decoratie
- Displaymateriaal
- Etaleerbenodigdheden
- Kassabenodigdheden
-
Etiketteren en prijzen
Etiketteren en prijzenBekijk alle producten in Etiketteren en prijzen
- Winkelbenodigdheden
-
Scroll voor meer
- Horeca
-
Bedrukt
BedruktBekijk alle producten in Bedrukt
- Draagtassen (papier)
- Flesdozen
- Koffiebekers
- Tape
- Wijnkisten
-
Scroll voor meer
- Nieuw
- Outlet
Veelgestelde vragen
Bedrukken
Bestellen
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn orders'
- Je kunt nu je bestelhistorie bekijken
- Log in op je account
- Ga naar 'Orderoverzicht'
- Controleer of je order volledig of gedeeltelijk geleverd is
- Als de order gedeeltelijk geleverd is, open dan de order om te zien welke producten al geleverd zijn en welke producten nog op backorder staan
- Log in op je account
- Ga naar de productpagina van het product
- Go to 'Order lists overview'
- Rechts naast de afbeelding vind je de voorraadstatus van het artikel
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn account'
- Ga naar 'Overzicht bestellijsten'
- Klik op de knop 'Bestellijst aanmaken'
- Ga naar de product pagina van het artikel dat je wilt toevoegen
- Klik op 'voeg toe aan bestellijst' (rechts van de afbeelding)
- Selecteer de bestellijst waaraan je het artikel wilt toevoegen
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €50 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden.
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden.
Betalen
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €50 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden.
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden.
Bezorgen/afhalen
Retourneren
- De geretourneerde artikelen moeten in hun originele verpakking zitten.
- De geretourneerde artikelen dienen onbeschadigd te zijn.
Online account
- Klik op registreren en vul je emailadres in. Als het emailadres al bij ons bekend is, krijg je hier een melding van.
- Klik op wachtwoord vergeten. Als je geen e-mail ontvangt dan heb je geen account bij ons.
- Controleer of je geen typefout hebt gemaakt in je e-mailadres of wachtwoord.
- Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze opnieuw aanvragen via de 'Wachtwoord vergeten?' button. Hierna kun je een nieuw wachtwoord instellen.
- Als je al een tijd niks hebt besteld, kan het zijn dat je account op inactief staat. Neem contact op via +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com om jouw account weer te activeren.
- Controleer of het emailadres op de juiste manier gespeld is.
- Controleer of de mail niet is binnengekomen in de ongewenste/spam mailbox.
Stores
Nieuwsbrief
- Ga naar aanmelden nieuwsbrief,, vul jouw gegevens in en druk op de button 'Aanmelden'.
- Bij het aanmaken van een online account kun je je ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Klik boven aan de pagina op 'Registreren', vul je gegevens in en vink onderaan het vinkje aan bij 'Graag ontvang ik de e-mailnieuwsbrief met acties en aanbiedingen'.
Productinformatie
SUP / afvalbeheerbijdrage
Kom je er nog steeds niet uit?
Bel of stuur een WhatsApp bericht naar onze klantenservice via +31 (0)88 22 22 390, mail naar info@paardekooper.com of stel je vraag via de chatfunctie in onze webshop.
Bedrukt
Welke producten kunnen jullie bedrukken? Verberg Toon
Op onze Bedrukt pagina vind je alle producten die bedrukt kunnen worden. Staat het product dat je wilt bedrukken er niet tussen? Neem contact op met onze Klantenservice via +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com en vraag naar de mogelijkheden. Je kunt ook contact opnemen met één van de Paardekooper Stores. Onze store medewerkers adviseren je graag over welke producten te bedrukken zijn. Klik hier om te zien welke store het dichtst bij jou in de buurt is.
Wat zijn de kosten van bedrukking? Verberg Toon
Bij de producten op de Bedrukt pagina zijn de kosten van bedrukking bij de prijs inbegrepen.
Hoeveel producten moet ik minimaal afnemen als ik ze wil laten bedrukken? Verberg Toon
Het minimale aantal staat aangegeven op de product pagina van het artikel.
Ik kan geen order plaatsen voor een bedrukt product. Hoe kan dit? Verberg Toon
Neem contact op met onze Klantenservice via +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com.
Krijg ik vooraf een drukproef? Verberg Toon
Dit hangt af van het soort product, maar bij de meeste producten ontvang je een drukproef.
Waar moet mijn ontwerp aan voldoen? Verberg Toon
Het ontwerp moet voldoen aan de voorwaarden die op de product pagina van het artikel staan.
Bestellen
Kan ik op rekening kopen? Verberg Toon
Het is alleen voor bedrijven mogelijk om op rekening te kopen. Houd er rekening mee dat de eerste bestelling altijd vooruit betaald moet worden. Vanaf de tweede bestellingen is het mogelijk om op rekening te kopen en vooruit te betalen. Dit kun je in het bestelproces bij het onderdeel 'betaling' aangeven.
Ik heb een kortingscode ontvangen. Waar kan ik deze invullen? Verberg Toon
De kortingscode kun je in de winkelwagen invullen onder 'Couponcode'.
De kortingscode werkt niet. Wat moet ik doen? Verberg Toon
Controleer eerst of er geen typefouten in de couponcode staat. Mocht dit niet het geval zijn, controleer dan of de kortingscode nog geldig is. Indien de kortingscode verlopen is, kun je deze helaas niet meer op de bestelling toepassen.
Waar zie ik mijn bestelhistorie? Verberg Toon
Volg de onderstaande stappen om je bestelhistorie te zien:
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn account'
- Ga naar 'Orderoverzicht'
- Je kunt nu je bestelhistorie bekijken
Waar kan ik zien welke producten van mijn bestelling nog op backorder staan? Verberg Toon
Volg de onderstaande stappen om de status van je bestelling te zien:
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn account'
- Ga naar 'Orderoverzicht'
- Controleer of je order volledig of gedeeltelijk geleverd is
- Als de order gedeeltelijk geleverd is, open dan de order om te zien welke producten al geleverd zijn en welke producten nog op backorder staan
Waar kan ik zien of het artikel op voorraad is? Verberg Toon
Volg de onderstaande stappen om te zien of een artikel op voorraad is:
- Log in op je account
- Ga naar de productpagina van het product
- Rechts naast de afbeelding vind je de voorraadstatus van het artikel
Hoe maak ik een bestellijst aan? Verberg Toon
Volg de onderstaande stappen om een bestellijst te maken:
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn account'
- Ga naar 'Overzicht bestellijsten'
- Klik op de knop 'Bestellijst aanmaken'
- Ga naar de product pagina van het artikel dat je wilt toevoegen
- Klik op 'aan bestellijst toevoegen' (rechts van de afbeelding)
- Selecteer de bestellijst waaraan je het artikel wilt toevoegen
Wat is de status van mijn bestelling? Verberg Toon
Nadat je bent ingelogd kun je onder het kopje 'Mijn account' de status van jouw bestelling terug zien onder 'Orderoverzicht'.
Ik kan mijn order niet afronden. Hoe kan dit? Verberg Toon
Controleer de volgende 2 zaken:
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €50? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden.
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden.
Betalen
Ik kan niet betalen. Hoe kan dit? Verberg Toon
Controleer de volgende 2 zaken:
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €50? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden.
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden.
Kan ik mijn factuur online vinden? Verberg Toon
Nee, het is helaas niet mogelijk om jouw factuur online te bekijken. Neem contact op met onze Klantenservice via +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com zodat zij de factuur naar je kunnen mailen.
Bezorgen/afhalen
Wat is de levertijd van mijn bestelling? Verberg Toon
Is het artikel op voorraad en voor 17.00 uur besteld? Dan ontvang jij je bestelling binnen 2 werkdagen. Als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden de producten die wel op voorraad zijn direct verzonden. De niet-voorradige artikelen worden verstuurd zodra deze weer leverbaar zijn.
Hoe laat wordt mijn order geleverd? Verberg Toon
Wanneer er een levertijd bekend is, wordt deze bij de track & trace informatie meegezonden. Als er geen tijd in de track & trace mail staat, dan kan de levertijd heel de dag betrekken. Heb je geen track & trace e-mail ontvangen? Dan kan je deze informatie terug vinden in jouw orderoverzicht.
Ik wil mijn bestelling ophalen in een van jullie Stores. Kan ik deze direct ophalen? Verberg Toon
Nee, het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling direct op te halen in de winkel. De producten moeten eerst vanuit het distributiecentrum naar de Paardekooper Store verzonden worden. Ook hier geldt een levertijd van 2 werkdagen. Wanneer jouw order in de winkel is aangekomen, ontvang je van de betreffende winkel een bericht dat je deze kunt ophalen.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij het distributiecentrum? Verberg Toon
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling wel ophalen in één van de Paardekooper Stores. Bekijk hier welke winkel het dichtst bij jou in de buurt zit.
Wat zijn de verzendkosten? Verberg Toon
In de Benelux wordt voor orders onder de € 250,- (excl. btw) een bedrag van € 12,95 (excl. btw) vracht- en administratiekosten in rekening gebracht.
Nieuwsbrief
Hoe kan ik mij aanmelden? Verberg Toon
Aanmelden kan via 2 manieren:
- Ga naar Aanmelden nieuwsbrief, vul jouw gegevens in en druk op de button 'Aanmelden'.
- Bij het aanmaken van een online account kun je je ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Klik boven aan de pagina op 'Registreren', vul je gegevens in en vink onderaan het vinkje aan bij 'Graag ontvang ik de e-mailnieuwsbrief met acties en aanbiedingen'.
Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief? Verberg Toon
Stuur een e-mail naar info@paardekooper.com om je af te melden.
Online account
Hoe weet ik of ik al een account heb? Verberg Toon
Dit kun je op meerdere manieren controleren:
- Klik op registreren en vul je emailadres in. Als het emailadres al bij ons bekend is, krijg je hier een melding van.
- Klik op wachtwoord vergeten. Als je geen e-mail ontvangt dan heb je geen account bij ons.
Ik kan niet inloggen. Hoe kan dit? Verberg Toon
Dit kan meerdere redenen hebben:
- Controleer of je geen typefout hebt gemaakt in je e-mailadres of wachtwoord.
- Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze opnieuw aanvragen via de 'Wachtwoord vergeten?' button. Hierna kun je een nieuw wachtwoord instellen.
- Als je al een tijd niks hebt besteld, kan het zijn dat je account op inactief staat. Neem contact op via +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com om jouw account weer te activeren.
Ik krijg geen mail binnen als ik klik op 'wachtwoord vergeten'. Hoe komt dit? Verberg Toon
Dit kan meerdere redenen hebben:
- Controleer of het emailadres op de juiste manier gespeld is.
- Controleer of de mail niet is binnengekomen in de ongewenste/spam mailbox.
Kan ik mijn aflever- en/of factuuradres aanpassen? Verberg Toon
Nee, het is niet mogelijk om zelf je aflever- en/of factuuradres te wijzigen of verwijderen. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via+31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com. Het is wel mogelijk om zelf een extra afleveradres toe te voegen.
Waar zie ik mijn prijsafspraken? Verberg Toon
Nadat je bent ingelogd op je account zie je jouw gemaakte prijsafspraken.
Productinformatie
Hoeveel vulmateriaal heb ik nodig? Verberg Toon
Omdat wij niet precies weten hoe groot de doos of het kistje is, wat erin gaat, met hoeveel producten je de doos wilt vullen etc., is het voor ons lastig te bepalen. Wij houden zelf als leidraad aan dat 1 hand vulmateriaal rond de 20 à 40 gram is.
Retourneren
Hoe kan ik iets retour sturen? Verberg Toon
Je kunt je bestelling retourneren in een Paardekooper Store of per post terugsturen. Meer informatie over retourneren vind je hier.
Wat zijn de kosten van een retourzending? Verberg Toon
Nee, de retourkosten zijn voor je eigen rekening. De precieze retourkosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. Tip: je kunt je pakket kosteloos retourneren in een van de Paardekooper Stores. Bekijk hier welke winkel het dichtst bij jou in de buurt zit.
In welke staat moet het product zijn om het retour te sturen? Verberg Toon
- De geretourneerde artikelen moeten in hun originele verpakking zitten.
- De geretourneerde artikelen dienen onbeschadigd te zijn.
Op welk termijn krijg ik mijn geld teruggestort? Verberg Toon
Uiterlijk 14 dagen nadat wij de producten retour hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag op je bankrekening teruggestort. Let op: je krijgt je geld dus niet contant terug, ook niet als je je bestelling retourneert in een Paardekooper Store. Heb je de producten die je wilt retourneren op rekening gekocht? Dan wordt er een creditnota aangemaakt.
Stores
Wat zijn de openingstijden van de winkels? Verberg Toon
Alle Paardekooper Stores zijn op werkdagen geopend van 8:00 uur tot 17:00 uur, behalve de Store Amsterdam Food Center. Deze is open van 6:30 uur tot 15:30 uur. Bekijk alle openingstijden hier.
Kan ik als particulier ook een aankoop in de Store doen? Verberg Toon
Ja, dat is mogelijk.