Veelgestelde vragen
{'faq': [{'answer': 'Op onze bedrukt ' 'pagina vind je alle producten die bedrukt kunnen ' 'worden. Staat het product dat je wilt bedrukken er niet ' 'tussen? Neem contact op met onze Klantenservice via +31 (0)88 22 22 390 of info@paardekooper.com ' ' en vraag naar de mogelijkheden.\n' '\n' 'Je kunt ook contact opnemen met één van de Paardekooper ' 'Stores. Onze store medewerkers adviseren je graag over ' 'welke producten te bedrukken zijn. Klik hier ' 'om te zien welke store het dichtst bij jou in de buurt ' 'is.', 'question': 'Welke producten kunnen jullie bedrukken?'}, {'answer': 'Bij de producten op de bedrukt ' 'pagina zijn de kosten van bedrukking bij de prijs ' 'inbegrepen.', 'question': 'Wat zijn de kosten van bedrukken?'}, {'answer': 'Het minimale aantal staat aangegeven op de product pagina ' 'van het artikel.', 'question': 'Hoeveel producten moet ik minimaal afnemen als ik ze ' 'wil laten bedrukken?'}, {'answer': 'Neem contact op met onze Klantenservice via de ' 'chatfunctie, +31 (0)88 22 22 ' '390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com ' '.', 'question': 'Ik kan geen order plaatsen voor een bedrukt product. ' 'Hoe kan dit?'}, {'answer': 'Dit hangt af van het product soort, maar bij de meeste ' 'producten ontvang je een drukproef.', 'question': 'Krijg ik vooraf een drukproef?'}, {'answer': 'Het ontwerp moet voldoen aan de voorwaarden die op de ' 'product pagina van het artikel staan.', 'question': 'Waar moet mijn ontwerp aan voldoen?'}, {'answer': 'Een bedrukt product heeft een levertijd van minimaal 10 ' 'werkdagen na akkoord van de drukproef. \n' 'Voor enkele producten geldt een langere levertijd. \n' '
- \n'
'
- Koffiebekers, wijnkisten, flesdozen en draagtassen ' '- 10 werkdagen na akkoord \n' '
- Tape - 15 werkdagen na akkoord \n' '
- Maaltijdbowls - 5 weken na akkoord \n' '
- \n'
'Heb je vragen over bovenstaande levertijden? Neem contact '
'op met onze Klantenservice via de chatfunctie, +31 (0)88 22 22 390 '
'(telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com '
'.
- \n'
'
- Artikelnummers \n' '
- Aantallen \n' '
- Afmetingen \n' '
- Specificaties \n' '
- Bedrijfsgegevens \n' '
- Gewenste leverdatum \n' '
{'faq': [{'answer': 'Het is alleen voor bedrijven mogelijk om op rekening te ' 'kopen. Houd er rekening mee dat de eerste bestelling ' 'altijd vooruit betaald moet worden. Vanaf de tweede ' 'bestellingen is het mogelijk om op rekening te kopen en ' 'vooruit te betalen. Dit kun je in het bestelproces bij ' "het onderdeel 'betaling' aangeven.", 'question': 'Kan ik op rekening kopen?'}, {'answer': 'De kortingscode kun je in de winkelwagen invullen onder ' "'Heb je een kortingscode?'", 'question': 'Ik heb een kortingscode ontvangen. Waar kan ik deze ' 'invullen?'}, {'answer': 'Controleer eerst of er geen typefouten in de kortingscode ' 'staat. Mocht dit niet het geval zijn, controleer dan of ' 'de kortingscode nog geldig is. Indien de kortingscode ' 'verlopen is, kun je deze helaas niet meer op de ' 'bestelling toepassen.', 'question': 'De kortingscode werkt niet. Wat moet ik doen?'}, {'answer': 'Volg de onderstaande stappen om je bestelhistorie te ' 'zien:\n' '\n' '
', 'question': 'Waar zie ik mijn bestelhistorie?'}, {'answer': 'Volg de onderstaande stappen om de status van je ' 'bestelling te zien:\n' '- Log in op je account
\n' "- Ga naar 'Mijn orders'
\n" '- Je kunt nu je bestelhistorie bekijken
\n' '\n' '
', 'question': 'Waar kan ik zien welke producten van mijn bestelling ' 'nog op backorder staan?'}, {'answer': 'Volg de onderstaande stappen om te zien of een artikel op ' 'voorraad is:\n' '- Log in op je account
\n' "- Ga naar 'Orderoverzicht'
\n" '- Controleer of je order volledig of gedeeltelijk ' 'geleverd is
\n' '- Als de order gedeeltelijk geleverd is, open dan de ' 'order om te zien welke producten al geleverd zijn en ' 'welke producten nog op backorder staan
\n' '\n' '
', 'question': 'Waar kan ik zien of het artikel op voorraad is?'}, {'answer': 'Volg de onderstaande stappen om een bestellijst te ' 'maken:\n' '- Log in op je account
\n' '- Ga naar de productpagina van het product
\n' "- Go to 'Order lists overview'
\n" '- Rechts naast de afbeelding vind je de voorraadstatus ' 'van het artikel
\n' '\n' '
', 'question': 'Hoe maak ik een bestellijst aan?'}, {'answer': "Nadat je bent ingelogd kun je onder het kopje 'Mijn " "orders' de status van jouw bestelling terug zien.", 'question': 'Wat is de status van mijn bestelling?'}, {'answer': 'Controleer de volgende 2 zaken:\n' '- Log in op je account
\n' "- Ga naar 'Mijn account'
\n" "- Ga naar 'Overzicht bestellijsten'
\n" "- Klik op de knop 'Bestellijst aanmaken'
\n" '- Ga naar de product pagina van het artikel dat je wilt ' 'toevoegen
\n' "- Klik op 'voeg toe aan bestellijst' (rechts van de " 'afbeelding)
\n' '- Selecteer de bestellijst waaraan je het artikel wilt ' 'toevoegen
\n' '
- \n'
'
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag ' 'van €50 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit ' 'bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order ' 'af te ronden. \n' '
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het ' 'geval is, kun je je bestelling niet afronden. \n' '
{'faq': [{'answer': 'Controleer de volgende 2 zaken:\n' '
- \n'
'
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag ' 'van €50 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit ' 'bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order ' 'af te ronden. \n' '
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het ' 'geval is, kun je je bestelling niet afronden. \n' '
{'faq': [{'answer': 'Is het artikel op voorraad en voor 17.00 uur besteld? Dan ' 'ontvang jij je bestelling binnen 2 werkdagen. Als een ' 'deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden ' 'de producten die wel op voorraad zijn direct verzonden. ' 'De niet-voorradige artikelen worden verstuurd zodra deze ' 'weer leverbaar zijn.', 'question': 'Wat is de levertijd van mijn bestelling?'}, {'answer': 'Wanneer er een levertijd bekend is, wordt deze bij de ' 'track & trace informatie meegezonden. Als er geen tijd in ' 'de track & trace mail staat, dan kan de levertijd heel de ' 'dag betrekken. Heb je geen track & trace e-mail ' 'ontvangen? Dan kan je deze informatie terug vinden in ' 'jouw orderoverzicht.', 'question': 'Hoe laat wordt mijn order geleverd?'}, {'answer': 'Het is helaas niet mogelijk om direct je bestelling op te ' 'halen in één van onze Stores. De producten moeten eerst ' 'vanuit het distributiecentrum naar de Paardekooper Store ' 'verzonden worden. Ook hier geldt een levertijd van 2 ' 'werkdagen. Wanneer jouw order in de winkel is aangekomen, ' 'ontvang je van de betreffende winkel een bericht dat je ' 'deze kunt ophalen. Neem zelf contact op met de ' 'desbetreffende Store voor meer informatie over producten ' 'en/of je bestelling. ', 'question': 'Ik wil mijn bestelling ophalen in één van jullie ' 'Stores. Kan ik deze direct ophalen?'}, {'answer': 'Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen ' 'bij het distributiecentrum. Je kunt je bestelling wel ' 'ophalen in één van de Paardekooper Stores. Bekijk hier ' 'welke winkel het dichtst bij jou in de buurt zit.', 'question': 'Kan ik mijn bestelling ophalen bij het ' 'distributiecentrum?'}, {'answer': 'In de Benelux wordt voor orders onder de € 250,- (excl. ' 'btw) een bedrag van € 12,95 (excl. btw) vracht- en ' 'administratiekosten in rekening gebracht.', 'question': 'Wat zijn de verzendkosten?'}], 'icon': 'truck', 'title': 'Bezorgen/afhalen'}
{'faq': [{'answer': 'Je kunt je bestelling retourneren in een Paardekooper ' 'Store of per post terugsturen. Meer informatie over ' 'retourneren vind je hier.', 'question': 'Hoe kan ik iets retour sturen?'}, {'answer': 'Je kunt je bestelling binnen 8 dagen, na ontvangst, bij ' 'ons retourneren.', 'question': 'Op welk termijn kan ik mijn bestelling retourneren?'}, {'answer': 'Retourkosten zijn voor je eigen rekening. De precieze ' 'retourkosten zijn afhankelijk van de grootte van het ' 'pakket. Tip: je kunt je pakket kosteloos retourneren in ' 'een van de Paardekooper Stores. Bekijk hier ' 'welke winkel het dichtst bij jou in de buurt zit.', 'question': 'Wat zijn de kosten van retourzending?'}, {'answer': '
- \n'
'
- De geretourneerde artikelen moeten in hun originele ' 'verpakking zitten. \n' '
- De geretourneerde artikelen dienen onbeschadigd te ' 'zijn. \n' '
{'faq': [{'answer': 'Dit kun je op meerdere manieren controleren:\n' '\n' '
\n' ' ', 'question': 'Hoe weet ik of ik al een account heb?'}, {'answer': 'Dit kan meerdere redenen hebben:\n' '- Klik op registreren en vul je emailadres in. Als het ' 'emailadres al bij ons bekend is, krijg je hier een ' 'melding van.
\n' '- Klik op wachtwoord vergeten. Als je geen e-mail ' 'ontvangt dan heb je geen account bij ons.
\n' '
- \n'
'
- Controleer of je geen typefout hebt gemaakt in je ' 'e-mailadres of wachtwoord. \n' '
- Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze ' "opnieuw aanvragen via de 'Wachtwoord vergeten?' button. " 'Hierna kun je een nieuw wachtwoord instellen. \n' '
- Als je al een tijd niks hebt besteld, kan het zijn ' 'dat je account op inactief staat. Neem contact op via de ' 'chatfunctie op de site, +31 ' '(0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com om jouw account weer te activeren. \n' '
- \n'
'
- Controleer of het emailadres op de juiste manier ' 'gespeld is. \n' '
- Controleer of de mail niet is binnengekomen in de ' 'ongewenste/spam mailbox. \n' '
{'faq': [{'answer': 'Nee dit kan helaas niet. Alleen bedrijven die beschikken ' 'over een KvK nummer kunnen bij ons online een bestelling ' 'plaatsen. Let op, wij nemen de gegevens over vanuit het ' 'KvK-register en dit moet overeenkomen met het opgegeven ' 'factuuradres.', 'question': 'Kan ik als particulier bestellen op de webshop?'}, {'answer': 'Ja dat kan.', 'question': 'Kan ik als particulier ook een aankoop in de Store ' 'doen?'}], 'icon': 'fas fa-user-alt', 'title': 'Particulieren '}
{'faq': [{'answer': 'Met acht vestigingen in de Randstad is de kans groot dat ' 'er ook een Store in jouw regio zit. Bekijk alle ' 'vestigingen hier.', 'question': 'Waar vind ik een Paardekooper Store?'}, {'answer': 'Alle Paardekooper Stores zijn op werkdagen geopend van ' '8:00 uur tot 17:00 uur, behalve de Store Amsterdam Food ' 'Center. Deze is open van 6:30 uur tot 15:30 uur. Bekijk ' 'alle openingstijden hier. ' 'Let op, met feestdagen kunnen deze openingstijden ' 'verschillen.', 'question': 'Wat zijn de openingstijden van de winkels?'}, {'answer': 'Ja, dat is mogelijk', 'question': 'Kan ik als particulier ook een aankoop in de Store ' 'doen?'}], 'icon': 'store-alt', 'title': 'Stores'}
{'faq': [{'answer': 'Aanmelden kan op twee manieren:\n' '
- \n'
'
- Ga naar ' 'aanmelden nieuwsbrief,, vul jouw gegevens in en druk ' "op de button 'Aanmelden'.\n" ' \n' '
- Bij het aanmaken van een online account kun je je ' 'ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Klik boven aan de ' "pagina op 'Registreren', vul je gegevens in en vink " "onderaan het vinkje aan bij 'Graag ontvang ik de " "e-mailnieuwsbrief met acties en aanbiedingen'. \n" '
{'faq': [{'answer': 'Meer weten over het inzamelen en reinigen van de ' 'herbruikbare koffiebeker? Lees hier ' 'al onze tips. Kom je er na het lezen nog niet uit? Stuur ' 'een mailtje naar salesbeuningen@paardekooper.com. ' "Onze collega's helpen je graag!", 'question': 'Hoe verzamel en reinig ik mijn herbruikbare ' 'koffiebekers?'}, {'answer': 'Papier of lucht gebruiken als opvulmateriaal? Vul hier ' 'onze adviestool in. ', 'question': 'Welk opvulmateriaal kan ik het beste gebruiken?'}, {'answer': 'Omdat wij niet precies weten hoe groot de doos of het ' 'kistje is, wat erin gaat, met hoeveel producten je de ' 'doos wilt vullen etc, is het voor ons lastig te bepalen. ' 'Wij houden zelf als leidraad aan dat 1 hand vulmateriaal ' 'rond de 20 à 40 gram is.', 'question': 'Hoeveel vulmateriaal heb ik nodig?'}], 'icon': 'box-open', 'title': 'Productinformatie '}
{'faq': [{'answer': 'Vanaf 3 juli 2021 geldt in de Europese Unie een verbod op ' 'het gebruik van plastic wegwerpproducten, zoals borden, ' 'bestek en rietjes.', 'question': 'Wat is de SUP-wetgeving?'}, {'answer': 'Alle informatie over de SUP-wetgeving vind je hier', 'question': 'Waar kan ik meer informatie vinden over de ' 'SUP-wetgeving?'}, {'answer': 'Verpact gaat de uitvoering veranderen van de wetgeving ' 'over productenverantwoordelijkheid. Daarmee verandert ook ' 'de bijdrage die op die wetgeving wordt gebaseerd. De ' 'wijzigingen gelden vanaf 1 januari 2023 en hebben impact ' 'op de prijzen van verpakkingen die vanaf die datum in ' 'Nederland in de handel worden gebracht. De grootste ' 'veranderingen gaan over de vraag bij wie de heffingen ' 'worden neergelegd en over de Single Use Plastics (SUP).', 'question': 'Wat houdt de afvalbeheerbijdrage in?'}, {'answer': 'Alle informatie over afvalbeheerbijdrage vind je hier', 'question': 'Waar kan ik meer informatie vinden over de ' 'afvalbeheerbijdrage?'}], 'icon': 'far fa-recycle', 'title': 'SUP / afvalbeheerbijdrage'}
Bedrukken
Op onze bedrukt pagina vind je alle producten die bedrukt kunnen worden. Staat het product dat je wilt bedrukken er niet tussen? Neem contact op met onze Klantenservice via +31 (0)88 22 22 390 of info@paardekooper.com en vraag naar de mogelijkheden.
Je kunt ook contact opnemen met één van de Paardekooper Stores. Onze store medewerkers adviseren je graag over welke producten te bedrukken zijn. Klik hier om te zien welke store het dichtst bij jou in de buurt is.
Bij de producten op de bedrukt pagina zijn de kosten van bedrukking bij de prijs inbegrepen.
Het minimale aantal staat aangegeven op de product pagina van het artikel.
Neem contact op met onze Klantenservice via de chatfunctie, +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com .
Dit hangt af van het product soort, maar bij de meeste producten ontvang je een drukproef.
Het ontwerp moet voldoen aan de voorwaarden die op de product pagina van het artikel staan.
Een bedrukt product heeft een levertijd van minimaal 10 werkdagen na akkoord van de drukproef.
Voor enkele producten geldt een langere levertijd.
- Koffiebekers, wijnkisten, flesdozen en draagtassen - 10 werkdagen na akkoord
- Tape - 15 werkdagen na akkoord
- Maaltijdbowls - 5 weken na akkoord
-
Heb je vragen over bovenstaande levertijden? Neem contact op met onze Klantenservice via de chatfunctie, +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com .
Neem contact op met onze Klantenservice via de chatfunctie, +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com voor een offerte aanvraag. Graag ontvangen wij de volgende informatie:
- Artikelnummers
- Aantallen
- Afmetingen
- Specificaties
- Bedrijfsgegevens
- Gewenste leverdatum
Bestellen
Het is alleen voor bedrijven mogelijk om op rekening te kopen. Houd er rekening mee dat de eerste bestelling altijd vooruit betaald moet worden. Vanaf de tweede bestellingen is het mogelijk om op rekening te kopen en vooruit te betalen. Dit kun je in het bestelproces bij het onderdeel 'betaling' aangeven.
De kortingscode kun je in de winkelwagen invullen onder 'Heb je een kortingscode?'
Controleer eerst of er geen typefouten in de kortingscode staat. Mocht dit niet het geval zijn, controleer dan of de kortingscode nog geldig is. Indien de kortingscode verlopen is, kun je deze helaas niet meer op de bestelling toepassen.
Volg de onderstaande stappen om je bestelhistorie te zien:
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn orders'
- Je kunt nu je bestelhistorie bekijken
Volg de onderstaande stappen om de status van je bestelling te zien:
- Log in op je account
- Ga naar 'Orderoverzicht'
- Controleer of je order volledig of gedeeltelijk geleverd is
- Als de order gedeeltelijk geleverd is, open dan de order om te zien welke producten al geleverd zijn en welke producten nog op backorder staan
Volg de onderstaande stappen om te zien of een artikel op voorraad is:
- Log in op je account
- Ga naar de productpagina van het product
- Go to 'Order lists overview'
- Rechts naast de afbeelding vind je de voorraadstatus van het artikel
Volg de onderstaande stappen om een bestellijst te maken:
- Log in op je account
- Ga naar 'Mijn account'
- Ga naar 'Overzicht bestellijsten'
- Klik op de knop 'Bestellijst aanmaken'
- Ga naar de product pagina van het artikel dat je wilt toevoegen
- Klik op 'voeg toe aan bestellijst' (rechts van de afbeelding)
- Selecteer de bestellijst waaraan je het artikel wilt toevoegen
Nadat je bent ingelogd kun je onder het kopje 'Mijn orders' de status van jouw bestelling terug zien.
Controleer de volgende 2 zaken:
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €50 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden.
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden.
Betalen
Controleer de volgende 2 zaken:
- Voldoet je bestelling aan het minimale orderbedrag van €50 exclusief btw en verzendkosten? Wanneer dit bedrag niet bereikt is, is het niet mogelijk om de order af te ronden.
- Ben je ingelogd op je account? Als dit niet het geval is, kun je je bestelling niet afronden.
Het is helaas niet mogelijk om om jouw factuur online te bekijken. Via de mail krijg je jouw factuur toegestuurd. Niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com
Het is alleen voor bedrijven mogelijk om op rekening te kopen. Houd er rekening mee dat de eerste bestelling altijd vooruit betaald moet worden. Vanaf de tweede bestellingen is het mogelijk om op rekening te kopen en vooruit te betalen. Dit kun je in het bestelproces bij het onderdeel 'betaling' aangeven.
Bezorgen/afhalen
Is het artikel op voorraad en voor 17.00 uur besteld? Dan ontvang jij je bestelling binnen 2 werkdagen. Als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden de producten die wel op voorraad zijn direct verzonden. De niet-voorradige artikelen worden verstuurd zodra deze weer leverbaar zijn.
Wanneer er een levertijd bekend is, wordt deze bij de track & trace informatie meegezonden. Als er geen tijd in de track & trace mail staat, dan kan de levertijd heel de dag betrekken. Heb je geen track & trace e-mail ontvangen? Dan kan je deze informatie terug vinden in jouw orderoverzicht.
Het is helaas niet mogelijk om direct je bestelling op te halen in één van onze Stores. De producten moeten eerst vanuit het distributiecentrum naar de Paardekooper Store verzonden worden. Ook hier geldt een levertijd van 2 werkdagen. Wanneer jouw order in de winkel is aangekomen, ontvang je van de betreffende winkel een bericht dat je deze kunt ophalen. Neem zelf contact op met de desbetreffende Store voor meer informatie over producten en/of je bestelling.
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen bij het distributiecentrum. Je kunt je bestelling wel ophalen in één van de Paardekooper Stores. Bekijk hier welke winkel het dichtst bij jou in de buurt zit.
In de Benelux wordt voor orders onder de € 250,- (excl. btw) een bedrag van € 12,95 (excl. btw) vracht- en administratiekosten in rekening gebracht.
Retourneren
Je kunt je bestelling retourneren in een Paardekooper Store of per post terugsturen. Meer informatie over retourneren vind je hier.
Je kunt je bestelling binnen 8 dagen, na ontvangst, bij ons retourneren.
Retourkosten zijn voor je eigen rekening. De precieze retourkosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. Tip: je kunt je pakket kosteloos retourneren in een van de Paardekooper Stores. Bekijk hier welke winkel het dichtst bij jou in de buurt zit.
- De geretourneerde artikelen moeten in hun originele verpakking zitten.
- De geretourneerde artikelen dienen onbeschadigd te zijn.
Uiterlijk 14 dagen nadat wij de producten retour hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag op je bankrekening teruggestort. Let op: je krijgt je geld dus niet contant terug, ook niet als je je bestelling retourneert in een Paardekooper Store. Heb je de producten die je wilt retourneren op rekening gekocht? Dan wordt er een creditnota aangemaakt.
Online account
Dit kun je op meerdere manieren controleren:
- Klik op registreren en vul je emailadres in. Als het emailadres al bij ons bekend is, krijg je hier een melding van.
- Klik op wachtwoord vergeten. Als je geen e-mail ontvangt dan heb je geen account bij ons.
Dit kan meerdere redenen hebben:
- Controleer of je geen typefout hebt gemaakt in je e-mailadres of wachtwoord.
- Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze opnieuw aanvragen via de 'Wachtwoord vergeten?' button. Hierna kun je een nieuw wachtwoord instellen.
- Als je al een tijd niks hebt besteld, kan het zijn dat je account op inactief staat. Neem contact op via de chatfunctie op de site, +31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper.com om jouw account weer te activeren.
Dit kan meerdere redenen hebben:
- Controleer of het emailadres op de juiste manier gespeld is.
- Controleer of de mail niet is binnengekomen in de ongewenste/spam mailbox.
Om je aflever- en/of factuuradres aan te kunnen passen moet er contact opgenomen worden met onze Klantenservice via+31 (0)88 22 22 390 (telefonisch of via WhatsApp) of info@paardekooper. com.
Nadat je bent ingelogd op je account zie je jouw gemaakte prijsafspraken.
Particulieren
Nee dit kan helaas niet. Alleen bedrijven die beschikken over een KvK nummer kunnen bij ons online een bestelling plaatsen. Let op, wij nemen de gegevens over vanuit het KvK-register en dit moet overeenkomen met het opgegeven factuuradres.
Ja dat kan.
Stores
Met acht vestigingen in de Randstad is de kans groot dat er ook een Store in jouw regio zit. Bekijk alle vestigingen hier.
Alle Paardekooper Stores zijn op werkdagen geopend van 8:00 uur tot 17:00 uur, behalve de Store Amsterdam Food Center. Deze is open van 6:30 uur tot 15:30 uur. Bekijk alle openingstijden hier. Let op, met feestdagen kunnen deze openingstijden verschillen.
Ja, dat is mogelijk
Nieuwsbrief
Aanmelden kan op twee manieren:
- Ga naar aanmelden nieuwsbrief,, vul jouw gegevens in en druk op de button 'Aanmelden'.
- Bij het aanmaken van een online account kun je je ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Klik boven aan de pagina op 'Registreren', vul je gegevens in en vink onderaan het vinkje aan bij 'Graag ontvang ik de e-mailnieuwsbrief met acties en aanbiedingen'.
Stuur een e-mail naar info@paardekooper.com om je af te melden.
Productinformatie
Meer weten over het inzamelen en reinigen van de herbruikbare koffiebeker? Lees hier al onze tips. Kom je er na het lezen nog niet uit? Stuur een mailtje naar salesbeuningen@paardekooper.com. Onze collega's helpen je graag!
Papier of lucht gebruiken als opvulmateriaal? Vul hier onze adviestool in.
Omdat wij niet precies weten hoe groot de doos of het kistje is, wat erin gaat, met hoeveel producten je de doos wilt vullen etc, is het voor ons lastig te bepalen. Wij houden zelf als leidraad aan dat 1 hand vulmateriaal rond de 20 à 40 gram is.
SUP / afvalbeheerbijdrage
Vanaf 3 juli 2021 geldt in de Europese Unie een verbod op het gebruik van plastic wegwerpproducten, zoals borden, bestek en rietjes.
Alle informatie over de SUP-wetgeving vind je hier
Verpact gaat de uitvoering veranderen van de wetgeving over productenverantwoordelijkheid. Daarmee verandert ook de bijdrage die op die wetgeving wordt gebaseerd. De wijzigingen gelden vanaf 1 januari 2023 en hebben impact op de prijzen van verpakkingen die vanaf die datum in Nederland in de handel worden gebracht. De grootste veranderingen gaan over de vraag bij wie de heffingen worden neergelegd en over de Single Use Plastics (SUP).
Alle informatie over afvalbeheerbijdrage vind je hier