Klachten

Procedure

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

We doen er alles aan om de producten die je bij ons hebt besteld, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Laat onze afdeling Customer Service weten wat je klacht is. Dit kan op twee manieren:
• Telefonisch via 088-22 22 333, op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur.
• Schriftelijk via info@paardekooper.nl. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mailbevestiging van je bericht.

Onze medewerkers gaan je klacht of vraag uitzoeken en doen hun best om deze naar tevredenheid op te lossen. We streven ernaar om je binnen maximaal 48 uur een antwoord of oplossing te bieden. Als het langer gaat duren, hoor je dit van ons.

Ben je niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.