Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden met je product, heb je een beschadigd product ontvangen of heb je een andere klacht?

Retourneren in de winkel

Als je niet tevreden bent met je aankoop, mag je je bestelling binnen acht dagen na ontvangst kosteloos terugbrengen naar een Paardekooper-Store bij jou in de buurt. De Store kan je retournering alleen in behandeling nemen als je de onbeschadigde artikelen samen met het originele aankoopbewijs (de pakbon) kunt overleggen. Artikelen uit de opruiming en klantspecifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour. De dichtstbijzijnde Paardekooper-Store kun je vinden op onze corporate website.

Retour sturen

Wil je je bestelling niet retourneren bij een Paardekooper-Store, neem dan binnen acht dagen na ontvangst telefonisch contact op met de Klantenservice van Paardekooper. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur via telefoonnummer 088-22 22 390. Meld je retourzending alvast bij ons aan via deze pagina. Print het formulier vervolgens uit en voeg dit bij de producten die je terugstuurt.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij het retour nemen van een bestelling zijn de betaalde verzendkosten gelijk aan de kosten voor de retourzending. Je ontvangt daarom wel het aankoopbedrag van je bestelling terug, maar niet de verzendkosten. Als de geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, zullen we deze uiteraard kosteloos retour nemen of omruilen. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 088-22 22 390.