Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen, heb je een verkeerd product ontvangen of wil je je aankoop om een andere reden niet houden? Dan mag je je bestelling binnen acht dagen na ontvangst aan ons retourneren. Uiteraard moeten de producten die je retourneert, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Als de geleverde producten bij ontvangst gebreken vertonen, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088-22 22 390, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken. Producten uit de opruiming en klantspecifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour. Je kunt je bestelling naar een Paardekooper-Store terugbrengen of per post terugsturen, de keuze is aan jou. De dichtstbijzijnde Paardekooper-Store vind je op onze corporate website.

Producten terugbrengen naar een Paardekooper-Store

Breng je bestelling binnen acht dagen na ontvangst kosteloos terug naar een Paardekooper-Store bij jou in de buurt. Het voordeel van terugbrengen naar een Store is dat je geen verzendkosten betaalt voor het retourneren van je aankoop. De Store kan jouw retournering alleen in behandeling nemen als je ook de orderbevestiging en een ingevulde retourbon kunt overleggen. Deze retourbon is beschikbaar in de Store of alvast hier te downloaden.

Producten terugsturen per post

Ben je niet in de gelegenheid om je bestelling terug te brengen naar een Paardekooper-Store? Stuur het product dan naar ons op. Meld je retournering altijd eerst binnen acht dagen na ontvangst bij ons aan via deze pagina. Vul het formulier online in en druk op Verzenden om het naar ons te sturen. Print het ingevulde formulier vervolgens uit en voeg het bij de producten die je terugstuurt. Zo zijn wij alvast op de hoogte en kunnen we je retourzending na ontvangst snel verwerken. Geef je retourpakket vervolgens af bij PostNL of een andere vervoerder. Heb je hulp of advies nodig bij het terugsturen van je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088-22 22 390.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Je aankoopbedrag wordt altijd via ons hoofdkantoor in Oud-Beijerland op je bankrekening teruggestort. Je krijgt je geld dus niet contant terug, ook niet als je je bestelling terugbrengt naar een Store.

Krijg ik de verzendkosten terug?

Of je nu een complete bestelling retourneert of slechts één product: zowel de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling als die voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Je krijgt dus wel je aankoopbedrag terug, maar niet de verzendkosten (tenzij je hierover andere afspraken hebt gemaakt met onze klantenservice). De kosten voor de retournering moet je bovendien zelf verzorgen. Tip: je betaalt geen retourkosten als je je producten terugbrengt naar een Paardekooper-Store.